یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با توجه به اینکه حجم سفرها در نیمه دوم شهریورماه افزایش خواهد یافت پلیس راه باید تمهیدات لازم در این راستا را مد نظر داشته باشند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سردار "ایرج کاکاوند" در صبحگاه عمومی پلیس این استان گفت: با تلاش همه ی نیروهای ستادی و اجرایی شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان هستیم.

وی ضمن اشاره به  انجام اقدامات خوب رده های اجرایی در حوزه های انتظامی گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم، فضای مجازی، موادمخدر و کشفیات شاهد وضعیت مطلوبی در سطح استان می باشیم.

سردار کاکاوند وضعیت آمد و شدی حوزه درون و برون شهری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای برون شهری و همچنین استقرار گشت های راهور در نقاط حادثه خیز شهر یزد وضعیت مطلوبی را در این حوزه نیز بدست آورده ایم.

کاکاوند با بیان اینکه حجم ترددها در جاده های برون شهری در نیمه دوم شهریورماه افزایش خواهد یافت خواستار بحث کنترل محورهای مواصلاتی استان توسط عوامل پلیس راه شد.

سردار کاکاوند گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز از وظایف پلیس راه و راهور است اما این برخورد باید توام با ادب، احترام و متانت باشد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: پلیس در بحث پیشگیری از سرقت، پلیس با زیر نظر گرفتن مجرمان خاص و حرفه ای و مناطق جرم خیز می تواند کاهش محسوس سرقت و همچنین دستگیری سارقان را که نگرانی مردم است در پی داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف تمامی کارکنان پلیس استان یزد، شاهد امنیت مطلوب و در خور شان مردم استان یزد باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا